طرز برخورد در راضی نگه داشتن مشتری

شاید خودخواهی به نظر برسد ولی تمایل دو طرفه تضمین کننده پنجاه درصد موفقیت است و در صورتی که پنجاه درصد موفقیت را به تمایل دو جانبه نسبت دهیم پنجاه درصد دیگر کارایی خواهد بود.کالا و خدمات شما باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد تا مطمئن شوید که مشتریان راضی و خشنود هستند. .

دریافت فایل


دانلود فایل های کمیاب درصد ,پنجاه ,راضی ,پنجاه درصد ,درصد موفقیت ,داشتن مشتری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تخفیف استخر آبیدال موزیک اسم فرزند علیشیخ ایران تراول صنعت گردشگری تور هتل پرواز